Zomerfilm in openlucht

Op 25 juli 2016, over deze onderwerpen: Cultuur

Op 12 en 20 augustus pakt de gemeente Beernem uit met een zomerfilm op een unieke locatie. De openluchtvoorstellingen kaderen in het cultureel zomerprogramma van de gemeente. Schepen van Cultuur Gijs Degrande (N-VA) licht toe : “Voor het derde jaar op rij pakken we tijdens de zomervakantie uit met twee filmvoorstellingen in open lucht. De combinatie van een kwaliteitsvolle film met een hapje en een drankje op een unieke locatie bevat alle ingrediënten voor een gezellige zomerse avond. De organisatie is telkens een samenwerking tussen OC De Kleine Beer en enkele verenigingen. We mikken opnieuw op een echt zomerfeest voor de buurt en duimen uiteraard voor mooi weer. Dit jaar pakken we uit met een extra groot scherm.”

‘Café Derby’ in de Kooldreef

Op vrijdag 12 augustus doet de Kooldreef opnieuw dienst als openluchtbioscoop. “Onder het groene bladerdak van de sfeervolle dreef in het hartje van Sint-Joris tonen we de film ‘Café Derby’. Femma Sint-Joris en de Cultuur-Historische Kring staan mee in voor de organisatie en zorgen voor een zomerse bar.”

‘Wat mannen willen’ in park Kleuterweelde

Op zaterdag 20 augustus is het verzamelen geblazen in het prachtige park van Kleuterweelde. “In Beernem kozen we voor de film ‘Wat Mannen Willen’. Net als vorig jaar zorgt KWB Beernem voor een gezellig zomerterras.”

De filmvoorstellingen starten telkens om 21u en vanaf 19u30 kan je terecht op het zomerterras. De toegang is telkens gratis. Breng gerust je eigen stoeltje en dekentje mee. Meer info : www.beernem.be