Sterke affiche voor BunkerRock

Op 19 augustus 2016, over deze onderwerpen: Cultuur, Jeugd, Sport & vrije tijd

Het gratis openluchtfestival op de Markt van Oedelem pakt uit met een opvallend sterke affiche. BunkerRock is dit jaar aan haar derde editie toe en staat voor kwaliteit van de bovenste plank. Het openluchtfestival is een samenwerking tussen OC De Kleine Beer en VZW Den Bunker. Bunkerrock trapt af om 19u30 en presenteert Pawnshop Boulevard, Double Veterans, winnaars van de Humo’s Rock Rally Whispering Sons en Id!ots.

Hoogtepunt

“BunkerRock is het sluitstuk van het Beernems culturele zomerprogramma. Na Vlaanderen Feest, de twee openluchtfilms in Beernem en Sint-Joris en de Cultuurmarkt ronden we de zomer af met ondertussen gekende openluchtfestival op de Oedelemse Markt,” aldus schepen van cultuur Gijs Degrande (N-VA) die mee instond voor de programmatie.

Sterke affiche

“We kiezen bewust voor het laatste weekend en zijn bijzonder fier met deze sterke affiche. Pawnshop Boulevard is aanstormende talent, Double Veterans is ondertussen een beruchte naam in het Vlaamse muzieklandschap en Whispering Sons won terecht de Humo’s Rock Rally. Dat we de band al voor de start van de muziekwedstrijOd hadden vastgelegd, bewijst dat we met BunkerRock resoluut voor kwaliteit gaan. Afsluiten doen we met Id!ots, stevige rock met een losgelaten Luc Dufourmont, ook gekend als frontman van ‘De Bende van de Rosten’ uit de televisiereeks Bevergem. Het Oedelemse marktplein mag zich opmaken voor een zomerse rock’n rol-avond.”

Organisatie : O.C. De Kleine Beer i.s.m. vzw De Bunker

Plaats : Markt Oedelem