De eindejaarslijstjes van N-VA Beernem: deel 4

Op 28 december 2020, over deze onderwerpen: Activiteiten & partij

2020 was een veelbewogen en zeer apart jaar.  Uw vertegenwoordigers van N-VA Beernem blikken een laatste keer terug op het afgelopen jaar en geven elk een antwoord op vier vragen. Dit zijn de eindejaarslijstjes van bestuursleden Rein Ringoot en Robby Staes.

Rein Ringoot

1. Hoe blik jij terug op het bijzondere coronajaar 2020?

Het is een cliché zo hoog als een huis maar daarom is het ook cliché. Corona bracht het beste en het slechtste in de mens naar boven. Het schandalige gedrag van enkele onverlaten die het nodig vonden de maatregelen te overtreden en anderzijds het fantastische werk dat vele mensen uit alle mogelijke sectoren leverden.

2. Wat was voor je het meest opvallende politieke feit van het voorbije jaar?

Nationaal: Het vakkundig buitenbonjouren van de N-VA

Gemeentelijk: Het systematisch verwerpen van alle voorstellen die onze fractie op de gemeenteraad brengt en dat al twee jaar lang. Ongezien.

3. Wat was jou het beste radio en/of tv-programma, toneelstuk, concert, boek, film, cd of optreden in 2020?

Beste TV: Iedereen Beroemd

Radio: Nieuwe feiten (Radio 1)

Boek: De Jongen met de goedkope loopschoenen (Bjorn Kiggen)

Theater: We hadden tickets voor Daens maar...

4. Wie wens je wat toe voor 2021?

Ik wens het schepencollege veel goede moed toe en vooral veel intelligente eerlijkheid tegenover een faire oppositie.

Robby Staes

1. Hoe blik jij terug op het bijzondere coronajaar 2020?

Een jaar om vlug te vergeten...

2. Wat was voor je het meest opvallende politieke feit van het voorbije jaar?

De onwaarschijnlijke vorming van de federale regering, een verhaallijn die in de toekomst zeker nog zal verfilmd worden.

Een boek dat ik iedereen kan aanraden: How to win friends and influence people van Dale Carnegie. Succes komt voornamelijk door het vermogen om ideeën te uiten, leiderschap te tonen en enthousiasme op te wekken bij anderen aldus Dale Carnegie.

4. Wie wens je wat toe voor 2021?

Een goede gezondheid wens ik iedereen toe voor 2021!!!