Tweede editie Bunkerrock pakt uit

Op 19 augustus 2015, over deze onderwerpen: Cultuur, Cultuur & Bibliotheek

Op 29 augustus 2015 is er op de Markt van Oedelem het zomers festival BunkerRock. Het gratis openluchtfestival is aan haar tweede editie toe en is een samenwerking tussen OC De Kleine Beer en VZW Den Bunker. Bunkerrock trapt af om 18u30 met EDGAR, gevolgd door Alpha Whale, Mountain Bike en Lemon. DJ Jens De Ketelaere sluit het festival af.

“BunkerRock is het sluitstuk van het Beernems culturele zomerprogramma. Na Vlaanderen Feest met Ka-Boem, de zomerexpo’s in het Schepenhuys, de twee openluchtfilms in Beernem en Sint-Joris ronden we de zomer af met een openluchtfestival op de Oedelemse Markt,” aldus schepen van cultuur Gijs Degrande (N-VA) die het festival vorig jaar oprichtte. “We kiezen bewust voor het laatste weekend en zijn bijzonder fier met deze sterke affiche. Met Edgar hebben we beloftevol talent van eigen bodem, Alpha Whale komt sterk opzetten in het Vlaamse muzieklandschap en Mounbain Bike stond dit jaar ook op Pukkelpop. Het is zeer fijn om eindelijk Lemon een thuismatch te laten spelen. En met Jens De Ketelaere laten we sterk dj-talent op de Oedelemse markt los. We kijken uit naar een zomerse en sfeervolle muziekavond.”