N-VA- kandidaten komen samen in Elliot!

Op 30 november 2012

Herverkiezingen of niet... de voorbije weken stonden onze politieke activiteiten eventjes 'on hold' tot de Raad Voor Verkiezingsbetwistingen eindelijk zijn uitspraak deed. Meteen het sein voor ons om eindelijk stevig aan het werk te gaan en alle voorbereidingen te treffen voor een sterk en ambitieus bestuursakkoord dat we samen met onze coalitiepartner CD&V aan de Beernemse inwoner willen presenteren.

Zo kwamen we op vrijdag 30 november 2012  met alle kandidaten van de voorbije verkiezingen samen in het leuke etablissement Elliot in Sint-Joris.  Naast een gezellig samenzijn werd er al in verschillende werkgroepen samengezeten en werden de eerste grote lijnen getekend voor het op te stellen bestuursakkoord.  Op de foto zie je Barbara en Els, wie nog meer beelden wil zien, kan dat op onze facebookpagina via volgende link http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.542924755737590.139525.121494554547281&type=3

.