Denkdag N-VA Beernem - oktober 2017

Op 14 oktober 2017

Zaterdag 14 oktober verzamelen N-VA Beernem in Innovatiecentrum De Grote Beer voor een intensieve denkdag. De N-VA-bestuursleden buigen zich een hele dag over vernieuwende voorstellen, ideeën en toekomstplannen voor Beernem. De N-VA voert elke dag beleid in Beernem maar denkt ook na over de gemeente op lange termijn. Eén jaar voor de verkiezingen werken we hard verder aan ons programma. We houden daarbij ook en vooral rekening met ons inspraakproject ‘Beernem kijkt verder.’ Dat loopt ondertussen ruim één jaar. Tijdens de huisbezoeken en op www.beernemkijktverder.be kregen we al heel veel interessante en leuke reacties. Die suggesties nemen we op in ons programma. Je kan op de website trouwens nog altijd je ei kwijt.

De N-VA staat sinds 2012 mee aan het roer van het bestuur in Beernem. Dagdagelijks zetten wij ons in om het project van de N-VA, dat project van verandering hier in onze gemeente in beleid om te zetten. En we doen dat goed. We slagen er met succes in een nieuwe dynamiek op gang brengen. En dat doen we met een enthousiaste en gedreven ploeg. Een ploeg waar we zeer trots op zijn en die steeds groter en sterker wordt. Die ploeg is vast van plan om dat verhaal van de N-VA de komende jaren verder uit te dragen. Blijf op de hoogte en like onze pagina!